Záměr koncepce AIDA ČR, pro roky 2010 – 2011
Konkrétní cíle:
rok 2010:
1. příprava a zastřešení reprezentační výpravy na MS Japonsko
· výprava by měla mít 13 členů- 3 závodníky v obou kategoriích + po jednom náhradníku (coach) v každé kategorii, kapitán, PR manager, kameraman, fotograf, asistent kapitána (webmaster, bloger)
· v maximální možné míře snížit náklady kladené na jednotlivé účastníky výpravy
·propagace v maximální možné míře - před (promo akce, média), v průběhu (on-line zpravodajství, sociální sítě, ) a po ukončení akce (média, promo akce)
· stanovit nominační limity pro konečný výběr včetně časového omezení
2. zajistit pořádání MČR pro rok 2010
· místo: Zlín
· termín: druhá polovina května
· oslovit sponzory
3. zajistit transparentnost bankovního účtu AIDA.cz
4. vyžádat si kompletní hospodaření za období minulé výkonné rady
5. dokončení a spuštění projektu - Freediving centra v Egyptě
· podepsání dohod s diving centrem Lighthouse
· propagace projektu mezi freediverskou veřejnost
· sponzorské peníze na vybavení center freedivingovým vybavením (bóje, lana, úvazky, závaží atd.)
rok 2011:
1. příprava a pořádání MČR 2011
2. stanovit nominační limity pro MS jednotlivců
3. vypravit národní tým na oboje individuální MS
Obecné cíle:
1. zajistit lepší přehlednost a zkvalitnit informační rozsah webových stránek AIDA.cz
· vytvořit úřední desku kam bude moci výkonná rada vkládat informace bez pomoci webmastra
· vytvořit e-mailovou adresu např.: info@aida.cz pro komunikaci členů s výkonnou radou
·
2. zaměřit se na vzájemnou komunikaci mezi výkonnou radou a řadovými členy
· pravidelný news leter
· informovat o jednání se sponzory
· využít sociální sítě - facebook, blogger
3. sponzorský balíček
· profesionální nabídka pro sponzory - prezentace, slohy, video set
· oslovení sponzorů - hlavní myšlenka - šetříme, úspora = RWE, ČEZ (energetické firmy), automobilky, stavební firmy
4. zaměřit se na šíření freedivingu mezi širokou veřejnost
· pořádání výstav (např. Hlubina) .... oslovit nákupní centra
· pořádání a podpora work shopů typu Dalešice, akce Na nádech apod.
· každý rok alespoò jednu promo akci pro veřejnost
· v maximální míře využít celebrit českého freedivingu
5. připravit projekt MČR v hloubkových disciplínách
· určení lokality: Chorvatsko (Rab), Rakousko (Attersee), Egypt (Dahab)
· zajištění spolupracujících organizací v lokalitě závodů
· zajištění sponzorů na ceny
6. nová filozofie placeného členství AIDA ČR
7. změny v žebříčku AIDA ČR