logo

14.02.2010Koncepce AIDA Czech Republic o.s. pro rok 2010 a 2011
Koncepce AIDA Czech Republic o.s. pro rok 2010 a 2011

Záměr koncepce AIDA ČR, pro roky 2010 – 2011


 


 


Konkrétní cíle:


rok 2010:


 


1. příprava a zastřešení reprezentační výpravy na MS Japonsko


 


·        výprava by měla mít 13 členů- 3 závodníky v obou kategoriích + po jednom náhradníku (coach) v každé kategorii, kapitán, PR manager, kameraman, fotograf, asistent kapitána (webmaster, bloger)


·        v maximální možné míře snížit náklady kladené na jednotlivé účastníky výpravy


·propagace v maximální možné míře - před (promo akce, média), v průběhu (on-line zpravodajství, sociální sítě, ) a po ukončení akce (média, promo akce)


·        stanovit nominační limity pro konečný výběr včetně časového omezení


 


2. zajistit pořádání MČR pro rok 2010


 


·        místo: Zlín


·        termín: druhá polovina května


·        oslovit sponzory        


 


 


3. zajistit transparentnost bankovního účtu AIDA.cz


 


4. vyžádat si kompletní hospodaření za období minulé výkonné rady


 


 


5. dokončení a spuštění projektu - Freediving centra v Egyptě


·        podepsání dohod s diving centrem Lighthouse


·        propagace projektu mezi freediverskou veřejnost


·        sponzorské peníze na vybavení center freedivingovým vybavením (bóje, lana, úvazky, závaží atd.)


 


 


 


 


rok 2011:



1. příprava a pořádání MČR 2011



2. stanovit nominační limity pro MS jednotlivců



3. vypravit národní tým na oboje individuální MS




 


 


Obecné cíle:


 


1. zajistit lepší přehlednost a zkvalitnit  informační rozsah webových stránek AIDA.cz


·      vytvořit úřední desku kam bude moci výkonná rada vkládat informace bez pomoci webmastra


·      vytvořit e-mailovou adresu např.: info@aida.cz pro komunikaci členů s výkonnou radou


·


2.  zaměřit se na vzájemnou komunikaci mezi výkonnou radou a řadovými členy


·        pravidelný news leter


·        informovat o jednání se sponzory


·        využít sociální sítě - facebook, blogger


 


3. sponzorský balíček


·        profesionální nabídka pro sponzory - prezentace, slohy, video set


·        oslovení sponzorů - hlavní myšlenka - šetříme, úspora = RWE, ČEZ (energetické firmy), automobilky, stavební firmy


 


4. zaměřit se na šíření freedivingu mezi širokou veřejnost


·        pořádání výstav (např. Hlubina) .... oslovit nákupní centra


·        pořádání a podpora work shopů typu Dalešice, akce Na nádech apod.


·        každý rok alespoò jednu promo akci pro veřejnost


·        v maximální míře využít celebrit českého freedivingu


 


5. připravit projekt MČR v hloubkových disciplínách


·        určení lokality: Chorvatsko (Rab), Rakousko (Attersee), Egypt (Dahab)


·        zajištění spolupracujících organizací v lokalitě závodů


·        zajištění sponzorů na ceny




6. nová filozofie placeného členství AIDA ČR



  • pouze závodníci by platili poplatek jaký známe dneska. Ty jediní by taky dostali potvrzení o členství AIDA

  • nový absolventi freediving kurzů v ČR by měli členství automatické. Nemusí ho, ale přijmout

  • nabídnout tuto možnost i absolventům kurzů z minulosti

  • smyslem je zvýšit počet členů AIDA (jednání se sponzory) a následně je motivovat k účasti na závodech

  • členský poplatek pro nezávodící: 100,- Kč


 


7. změny v žebříčku AIDA ČR



  • doplnit žebříček závodníků za aktuální rok

  • barevné zvýraznění závodníků závodících první a druhou sezónu - oddělení atletů, kteří se závody začínají + zvýšit jejich motivace se do závodění zapojit

  • rozpracovat systém dvou žebříčku: podle výkonů a zároveò žebříček součtu bodů ze závodů - znovu jde o zvýšení motivace k účasti na závodech

Sponzoři